هواوی میت 10 لایت

هواوی میت 10 لایت احتمالا دارای نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و ۴۵۵ دلار قیمت خواهد بود

در آستانه‌ی معرفی گوشی‌های هوشمند جدید هواوی، شایعه‌‌ی منتشرشده توسط ایوان بلس از نسبت تصویر مدل میت ۱۰ لایت خبر می‌دهد.
گرچه در حال سپری کردن ماه‌های آخر سال ۲۰۱۷ هستیم؛ اما این بدین معنی نیست که عرضه‌ی پرچمداران بزرگ در این سال به پایان رسیده است. کمپانی بزرگ هواوی در نظر دارد طی یک رویداد اختصاصی در روز ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) از جدیدترین محصولاتش رونمایی کند. چند هفته است که شایعات در مورد دو گوشی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو به اوج خود رسیده‌اند و ظاهرا این ماجرا به مدل میت ۱۰ لایت هم سرایت کرده است. شایعه‌‌ی جدیدی که منبع اصلی آن ایوان بلس است، نشان می‌دهد که هواوی قصد دارد مدل لایت را نیز عرضه کند.

 

همانطور که می‌شد انتظار داشت، گوشی هواوی میت ۱۰ لایت قرار است کم‌قدرت‌ترین گوشی در بین خانواده‌ی میت ۱۰ باشد و هواوی قصد دارد روز دوشنبه‌ی این هفته، رسما از آن رونمایی کند. با این وجود، میت ۱۰ لایت قرار نیست یک گوشی ارزان‌قیمت و بدون ویژگی‌های نوآورانه و جدید باشد. نمایشگر این گوشی -همچون میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو- دارای نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و اندازه‌ی ۵.۹ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ خواهد بود. حاشیه‌های نمایشگر میت ۱۰ لایت به اندازه‌ی میت ۱۰ پرو باریک نیست؛ اما با این حال بد نیست بدانید که این گوشی‌ هوشمند حاشیه‌ی کمتری نسبت به گوشی‌های پیکسل ۲ گوگل دارد.

گفته می‌شود که هواوی در میت ۱۰ لایت از پردازنده‌ی کرین ۶۵۹ با نرخ کلاک ۲.۳۶ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت رم و یک باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است. از میان دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی و اندروید ۸ اوریو با EMUI 5.1 اشاره کرد.

هواوی میت 10 لایت / Huawei Mate 10 Lite

جدیدترین رندر هواوی میت ۱۰ لایت

میت ۱۰ لایت ویژگی‌های خوب زیادی دارد؛ اما به جرئت می‌توان گفت که این گوشی‌ هوشمند میان‌رده در زمینه‌ی دوربین حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. میت ۱۰ لایت -همچون اکثر گوشی‌هایی که امسال عرضه شدند- در پشت خود دارای دو عدد دوربین است که به حسگرهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. اگر این ویژگی شما را به هیجان نیاورده، بهتر است نکته‌ی مهمی را بدانید؛ هواوی میت ۱۰ لایت دو عدد دوربین سلفی هم دارد! دو حسگر ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در جلوی گوشی قرار داده شده‌اند و می‌توانند تصاویر باکیفیتی ثبت کنند. دو دوربین سلفی به کاررفته در میت ۱۰ لایت با داشتن یک فلاش قدرتمند، امکان تصویربرداری از دو نفر با پرتره‌ی بوکه را فراهم می‌کند.

انتظار می‌رود که گوشی هواوی میت ۱۰ لایت یک ماه پس از معرفی رسمی، با قیمت ۴۵۵ دلار عرضه شود.

https://www.zoomit.ir/2017/10/14/223393/huawei-mate-10-lite-18-9-display/

https://www.androidcentral.com/huawei-mate-10-lite-reported-have-four-cameras-189-display-379-price

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *