تصاویر تبلت جان‌سخت گلکسی

به‌تازگی تصاویر رندر تبلت جان‌سخت گلکسی تب اکتیو ۲ سامسونگ به همراه مشخصات‌ فنی آن مانند قلم لمسی و چیپ‌ست اکسینوس ۷۸۸۰ فاش شده است.
شرکت سامسونگ روی نسل جدید تبلت‌ جان‌سخت گلکسی تب اکتیو مشغول به کار است و اطلاعات تازه به‌ دست‌آمده، مشخصات‌‏ فنی مشخصات گلکسی تب اکتیو ۲ را ارائه می‌دهد. مانند نسل قبل، تبلت جان‌سخت گلکسی تب اکتیو ۲ از قلم لمسی (استایلوس) استفاده خواهد کرد و این موضوع بدین معنی است که تبلت جدید سامسونگ، بخش تجاری را نشانه خواهد گرفت. تبلت جدید سامسونگ که با شماره مدل Samsung SM-T930 و Samsung SM-T935 شناخته می‎شود، احتمالاً تا چند هفته آینده معرفی خواهد شد.

نسل جدید تبلت گلکسی تب اکتیو ۲ از نظر طراحی، مانند مدل قبلی خواهد بود. به‌ نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در هنگام طراحی این مدل، تمایل داشته تمامی وسایل جانبی که با نسل قبل یعنی گلکسی تب اکتیو سازگاری دارند؛ برای تبلت جان‌سخت گلکسی تب اکتیو ۲ نیز قابل استفاده باشند.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب اکتیو ۲ به نمایشگر ۸ اینچی مجهز شده است که رزولوشن ۱۲۰۰ در ۸۰۰ پیکسل دارد. پنل تبلت گلکسی تب اکتیو ۲ از دیجیتایز واکوم بهره می‌گیرد تا استفاده از قابلیت‌های پیشرفته S-Pen، امکان‌پذیر باشد.

تراشه هشت هسته‌ای اکسینوس ۷۸۸۰ گلکسی تب اکتیو ۲ سامسونگ، قلب تپنده‌ی این مدل جان‌سخت است که با ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد؛ البته می‌توانید در صورت تمایل و با استفاده از یک کارت حافظه میکرو SD در اسلات تعبیه‌شده، فضای ذخیره‌سازی را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید. تبلت جدید سامسونگ همچنین موفق به دریافت تأییدیه IP68 شده است و به همراه طیف گسترده‌‏ای از وسایل جانبی تجاری ارائه خواهد شد.

در تبلت گلکسی تب اکتیو ۲ از همان باتری ۴۴۵۰ میلی‌آمپر ساعت نسل قبل استفاده خواهد شد؛ هرچند دوربین اصلی بهبود یافته است و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در پنل پشتی تبلت جدید سامسونگ جای خواهد گرفت. ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری به کمک یک شاتر ۵ مگاپیکسلی در پنل جلوی تبلت امکان‌پذیر خواهد بود.

گلکسی تب اکتیو 2

همچنین حسگر اثر انگشت با دکمه‌ی فیزیکی هوم ادغام شده است و این دکمه به همراه دو دکمه‌ی فیزیکی دیگر در پنل جلوی تبلت قرار دارد. تبلت جدید سامسونگ با قابلیت‌های ارتباطی متنوعی همراه خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به NFC، وای‌فای دو بانده، پشتیبانی از LTE، درگاه یواس‌بی نوع سی و بلوتوث ۴.۲ اشاره کرد.

شرکت سامسونگ، تبلت جان‌ سخت خود را در دو مدل عرضه خواهد کرد؛ یک مدل تنها از وای‌فای پشتیبانی می‎کند و مدل دیگر با پشتیبانی از وای‌فای و LTE راهی بازار خواهد شد؛ البته مدل دوم با پشتیبانی از LTE و وای‌فای، قیمت بیشتری دارد.

با وجود عرضه نسخه نهایی اندروید ۸.۰ اوریو، به‌ نظر می‌رسد که گلکسی تب اکتیو ۲ از آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید بی‌بهره خواهد بود و به همین جهت با اندروید ۷.۱ نوقا راهی بازار می‌شود. البته می‌توان انتظار داشت که شرکت سازنده در آینده‎ای نزدیک و پس از عرضه گسترده تبلت جدید خود، به‌روزرسانی اندروید ۸.۰ اوریو را برای تبلت جان‌سخت گلکسی تب اکتیو ۲ ارائه دهد.
source :
https://www.phonearena.com/news/Here-is-the-unannounced-Samsung-Galaxy-Tab-Active-2_id98939
https://www.zoomit.ir/2017/10/17/223509/unannounced-samsung-galaxy-tab-active-2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *