تاریخ رونمایی از شاهکار اپل

یک روز دیگر هم بدون هیچ نشانه ای از رونمایی شاهکار اپل گذشت؛ انتظار می رود که شرکت از سری جدید آیفون ها را رونمایی کند. اما این بدین معنی نیست که شاهکاری در کار نباشد. احتمالا ۱۲ سپتامبر برابر با ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ از محصولات جدید اپل رونمایی خواهد شد. ما هنوز تا فردا منتظر دریافت دعوتنامه ای از طریق ایمیل هستیم. به تعویق افتادن آن با نزدیک شدن به روز کارگر برای شرکت اپل امری عادی به شمار می رود.

رندر آیفون ایکس اس اپل به همراه مشخصات آن منتشر شد
گوشی موبایل اپل مدل iPhone ?
هکر اپل اعتراف کرد
هنوز تاییدیه ای برای زمان دقیق معرفی و مشخص شدن تاریخ رونمایی نداریم و اپل نیز از پاسخگویی سرباز می زند. ارزیابی تاریخ هایی که اپل در سالهای اخیر رونمایی داشته است جدول زمانبندی نسبتا دقیق تری برای پیش بینی تاریخ های سال ۲۰۱۸ به ما می دهد. در ایالات متحده روز کارگر مصادف با اولین دوشنبه سپتامبر است. با نگاهی به شش سال گذشته دریافتیم هرگاه روز کارگر با سوم سپتامبر یا زودتر مصادف شده است اپل آیفون را در هفته ی بعد رونمایی کرده است. زمانی هم که روز کارگر به پنجم یا بعد از آن می رسید این شرکت آیفون را چهارشنبه بعد معرفی می کرده است(دو روز بعد از روز کارگر). اتفاقی که در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ رخ داد.

در سال ۲۰۱۸ روز کارگر دوشنبه سوم سپتامبر است. بنابراین اگر اپل بخواهد الگوی زمانی قبل را دنبال کند، شرکت باید محصولش را سه شنبه یا چهارشنبه ۱۱ یا ۱۲ سپتامبر معرفی کند. بعلاوه، این تاریخ ها کاملا با تاریخ های پیش بینی شده آیفون متناسبند به طوری که یک هفته و نیم بعد از آن معرفی می شوند. به جدول زیر توجه کنید:

تاریخ های رونمایی و معرفی اپل آیفون در سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷
به ترتیب مدل آیفون، سال تولید، تاریخ معرفی، و تاریخ رونمایی را مشاهده خواهید کرد:

آیفون ۸/۸پلاس/سه شنبه ۱۲سپتامبر۲۰۱۷/جمععه ۲۲سپتامبر۲۰۱۷

آیفون ۷/۷پلاس/چهارشنبه ۷سپتامبر۲۰۱۶/جمعه ۱۶سپتامبر۲۰۱۶

آیفون ۶اس/۶اس پلاس/چهارشنبه ۹ سپتامبر۲۰۱۵/جمعه ۲۵سپتامبر۲۰۱۵

آیفون۶/۶پلاس/سه شنبه ۹سپتامبر۲۰۱۴/ جمعه ۱۹سپتامبر۲۰۱۴

آیفون ۵اس/سه شنبه ۱۰سپتامبر۲۰۱۳/جمعه ۲۰ سپتامبر۲۰۱۳

آیفون /چهارشنبه ۱۲ سپتامبر۲۰۱۲/جمعه ۲۱ سپتامبر۲۰۱۲

اگر ما جمعه ۲۱ سپتامبر را نقطه شروع در نظر بگیریم پس ۱۱ و ۱۲ سپتامبر هم قابل پیش بینی هستند. ولی اگر مجبور به انتخاب بین دو تاریخ باشم دوازدهم را انتخاب می کنم. چون دقیقا زمانیست که اپل آیفون خود را در سال ۲۰۱۷ و آیفون ۵ را در سال ۲۰۱۲ رونمایی کرده است؛ و اخبار مربوط به ۱۱ سپتامبر بهترین دلیل این انتخاب هستند.

بنابراین همانطور که متوجه شدید اگر قرار باشد برایش شرط بندی کنیم، می گویم که آیفون های جدید سال ۲۰۱۸ چهارشنبه ۱۲ سپتامبر(۲۱ شهریور) معرفی و جمعه ۲۱ سپتامبر رونمایی می شوند.

اگر پیش بینی من اشتباه باشد که هیچ اما اگر درست گفته باشم باید به من یک جایزه بدهید!

منبع: cnet.com

www.telexiran.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *