امروز قلدرهای دنیا از ایران اسلامی خواهش می‌کنند

نهاوند-امام جمعه نهاوند، گفت: امروز قلدرهای دنیا از ایران اسلامی خواهش می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام والمسلمین عباسعلی مغیثی صبح پنجشنبه در آئین عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان نهاوند، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس به اوج قدرت و صلابت خود رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان ما افرادی احمق و نادان هستند، گفت: دشمنان فکر می کنند اگر به وسیله تحریم ها فشار بیاورند مردم ما تسلیم می شوند و به آنچه که پدران و بزرگان ما به عنوان ارزش برای ما به یادگار گذاشته اند پشت می کنند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه امروز قلدرهای دنیا از ایران اسلامی خواهش می کنند، گفت: همچنان که در رسانه ها مشاهده کردیم دیدیم مسئولین کشورهای اروپایی آمریکایی برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا از رئیس جمهور ما خواهش کردند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی همواره بر مواضع خود استوار است و هرگز راه خود را تغییر نخواهد چراکه حق و باطل هیچگاه از بین نمی رود.

در ادامه نیز نماینده مردم نهاوند، تصریح کرد: امروز به واسطه ایثار و از خودگذشتی رزمندگان، آمریکا و کشورهای اروپایی به ذلت کشیده شده اند.

وی افزود: از مصادیق این مهم انفجار آرامکو است که ۵ درصد نفت جهان را تامین می کند و این در حالی است که امنیت این منطقه از ریاض هم‌بیشتر است اما به دست یمن و به وسیله پهبادهای یمن با خاک یکسان‌ شد.

حسن بهرام نیا خاطرنشان کرد: امروز کشورهایی که دلداده صلاح های آمریکا بودند تغییر رویکرد دادند و به سمت روسیه رفتند چراکه نشان داد تکنولوژی آنها به روز نیست.

کد خبر 4729262

mehrnews.com/news/4729262

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *