آژانس مصرف کننده درمورد استفاده از Peloton Tread

تقریبا دقیقاً یک ماه پیش ، مدیر عامل شرکت Peloton ، جان فولی ، نامه سرگشاده ای در مورد تردمیل این شرکت نوشت. آغاز می شود: “من امروز با شما تماس می گیرم زیرا اخیراً در مورد یک حادثه دلخراش مربوط به یک کودک و + آج + که منجر به تصور غیرقابل تصور می شود ، مطلع شدم.” “در حالی که ما فقط از تعداد کمی از حوادث مربوط به Tread + آگاه هستیم که کودکان آسیب دیده اند ، اما هر یک از آنها برای ما در Peloton ویرانگر است و قلب ما با خانواده های درگیر روبرو می شود.”

امروز کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی ایالات متحده با اخطار ، به کاربران گفت که دیگر از Tread + استفاده نکنند. CPSC با استناد به 39 حادثه ، شامل مرگ فوق الذکر ، می نویسد: “کمیسیون دریافته است که سلامت و ایمنی عمومی برای اطلاع سریع مردم از این خطر ، به این اخطار احتیاج دارد.”

Peloton با نوشتن بیانیه خود به شدت فرموده ، “این شرکت با بیانیه یک جانبه مطبوعاتی کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی (CPSC) درباره Peloton Tread + نگران است زیرا نادرست و گمراه کننده است. هیچ دلیلی برای قطع استفاده از Tread + وجود ندارد ، به شرطی که تمام هشدارها و دستورالعمل های ایمنی رعایت شود. “

هشدار کمیسیون شامل جراحات متعدد مربوط به کودکان کوچک و یک حیوان خانگی خانگی است. به طور خاص ، در این یادداشت از کاربران با کودکان خواسته شده است که چگونه از این محصول دست بکشند ، این اخطار شدیدتری نسبت به پیشنهادهای اولیه ای است که توسط فولی در ماه مارس ذکر شد ، که در آن زمان به کاربران گفت که کودکان و حیوانات خانگی را از سیستم و فروشگاه دور نکنند. دستگاه بعد از استفاده دور از دسترس است. Peloton از آن زمان اضافه کرده است که 23 حادثه مربوط به کودکان رخ داده است ، 15 مورد با اشیا and و همانطور که CPSC اشاره کرد ، یک مورد با یک حیوان خانگی. این شرکت افزود که قبلاً به دلیل حریم خصوصی ، مشخصات آن را فاش نکرده بود.

این سازمان خاطرنشان می کند: “اگر مصرف کنندگان باید به استفاده از محصول ادامه دهند ، CPSC از مصرف کنندگان می خواهد فقط در یک اتاق قفل شده از این محصول استفاده کنند تا از دسترسی کودکان و حیوانات خانگی در هنگام استفاده از تردمیل جلوگیری شود.” “همه اشیا، ، از جمله توپهای تمرینی و سایر وسایل را از تردمیل دور نگه دارید.”

از طرف خود ، سازنده تناسب اندام متصل اضافه می کند ،

finance.yahoo.com/news/consumer-agency-warns-against-peloton-205653295.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *