آمازون پس از اختلاف در قرارداد ، بازی “ارباب حلقه ها” را لغو می کند

یکی دیگر از بازی های ویدیویی آمازون پایان نابهنگام داشته است. این شرکت برای بلومبرگ فاش کرده است که بازی Lord of the Rings را که با کمک Leyou چین در حال توسعه بود لغو کرده است. این شرکت فقط با بیان اینکه “برای تأمین شرایط” قادر به ادامه توسعه عنوان آنلاین چند نفره نبوده است ، این اقدام را فقط توضیح داد. با این حال ، منابع ادعا کردند که کسب Tencent به لیو منجر به اختلاف در قرارداد شد که در نهایت باعث کشته شدن این پروژه شد.

این لغو آخرین خبر بد برای شرکتی است که موفقیت چندانی در ساخت بازی نداشته است. این Breakaway را در سال 2018 پس از عدم پیشرفت لغو کرد و پس از بازخورد ضعیف در هنگام آزمایش ، Crucible را کاهش داد. MMO دیگر ، دنیای جدید ، با تأخیرهای متعددی روبرو شده است و انتظار نمی رود تا پایان ماه آگوست راه اندازی شود. در حالی که آمازون همچنان به تلاش های Game Studios خود پایبند است ، اما به طور واضح نتایج به سرعت ارائه نشده است.

نه اینکه آمازون عجله داشته باشد. این غول اینترنتی بیشتر امیدهای ارباب حلقه ها را به سری Prime Video خود می اندازد. این بازی می توانست مکمل مناسبی برای نمایش باشد ، اما شکی نیست که می توانست درآمد بسیار کمتری داشته باشد. این بیشتر برای طرفداران ناامید کننده است. گرچه این تنها بازی آنلاین LotR نبود ، اما نفوذ و سری بازی های آمازون می توانست آن را به یک موفقیت اصلی تبدیل کند.

finance.yahoo.com/news/amazon-cancels-lord-of-the-rings-game-183828196.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *