اقامت مهندسی Google Drops پس از اعتراضات به دلیل “نابرابری های سیستمیک در پرداخت”

طبق مکاتبات داخلی دیده شده توسط رویترز ، گوگل آلفابت قصد دارد برنامه ای طولانی مدت را که هدف آن مهندسان سطح پایین از پس زمینه های کمبود نماینده است ، خاموش کند.

گوگل تأیید کرد که با ابتکار جدیدی جایگزین دستیاری مهندسی شده است و می گوید “همیشه برنامه ها را ارزیابی می کند تا اطمینان حاصل شود که آنها با گذشت زمان تکامل یافته و نیازهای کارمندان ما را برآورده می کنند.”

گوگل سال گذشته متعهد شده بود که برای گروه های کارمندی که کمتر از این نماینده دارند ، میزان نگهداری را بهبود بخشد.

مدت هاست که منتقدان اظهار داشتند که گوگل و همتایان صنعت فناوری آن از کارگران سفیدپوست ، آسیایی و مرد در استخدام ، تبلیغات و حقوق حمایت می کنند. شرکت ها از زمان اعتراض های Black Lives Matter (ماده ای که زندگی یک سال پیش است) بیشتر با نگرانی در مورد تنوع نیروی کار سازگار شده اند.

اقامت Google که از آن به عنوان “Eng Res” یاد می شود ، از سال 2014 به فارغ التحصیلان صدها مدرسه این فرصت را داده تا در تیم های مختلف کار کنند ، آموزش ببینند و خود را برای یک کار ثابت در طول یک سال ثابت کنند. سه تن از ساکنان سابق گفتند که این گروه از همتایان خود را برای پیوند ارائه می دهد.

ساکنان “متنوع ترین مجموعه” مهندسان نرم افزار گوگل بودند و “در درجه اول از گروه های کم نماینده بودند” ، مطابق ارائه ژوئن 2020 و نامه همراه آن به مدیریت که یکی از منابع گفت بیش از 500 نفر از ساکنان فعلی و سابق آن را امضا کرده اند.

در مقایسه با سایر مهندسین نرم افزار ، ساکنان کمترین دستمزد ممکن را برای سطح اشتغال خود دریافت کردند ، پاداش پایان سال کمتر و بدون سهام ، کسری جبران خسارت “در ده ها هزار دلار” ایجاد کرد.

طبق ارائه ، تقریباً همه ساکنان به کارمندان عادی روی آوردند. این سازمان می گوید ، بسیاری از فارغ التحصیلان سالها بعد همچنان “تأثیر منفی” حقوق اولیه خود را بر حقوق فعلی خود احساس می کنند. گوگل گفت که برای از بین بردن اختلافات طولانی مدت هنگام استخدام دائم ساکنان تلاش کرده است.

این نامه پس از آن صادر شد که گوگل کمک های بزرگی به منظور ارتقا justice عدالت نژادی در میان اعتراض جهانی به قتل جورج فلوید توسط پلیس ارائه داد. در این نامه آمده است که کارمندان سیاه پوست ، لاتینکس و زنان “لیاقت چیزی بیش از” فرصت حضور در Google را ندارند “.

در این گزارش آمده است: “گوگل مایل است مبالغ زیادی را در زمینه نابرابری نژادی در خارج از محل کار سرمایه گذاری کند ، اما به نظر می رسد هنوز تمایلی به نقشی که حتی برنامه Eng Res در اجرای نابرابری های سیستمیک در پرداخت حقوق بازی می کند ، ندارد.

مگی جانسون ، معاون رئیس جمهور ، در تاریخ 2 ژوئن از فارغ التحصیلان ایمیل کرد و گفت که Google برنامه جدیدی را که برای سال 2022 طراحی کرده بود ، به نام Early Career Immersion (ECI) جایگزین اقامت می کند. این پیام که توسط رویترز مشاهده شد ، دلایل تغییر را توضیح نداد اما گفت ECI شامل آموزش و آموزش است.

این شرکت گفت که این برنامه اشتغال دائمی را فراهم می کند. در ارائه کارمندان Google گفته شده که نگرانی در مورد پیشنهاد کار باعث شده که اقامت مهندسی “آزمایشی” باشد.

گوگل در بیانیه ای گفت که این برنامه قدیمی به “طیف گسترده ای از مهندسان با پتانسیل بالا” فرصتی را می دهد تا “با شروع کار خود مهارت های خود را افزایش دهند و تجربه مربوطه را کسب کنند.” “برنامه پردازشی غوطه وری در اوایل شغلی ما رویکرد جدیدی را ارائه می دهد.”

گوگل به فعالیت در سایر اقامتگاه های مدت دار از جمله نقش های 26 ماهه کار بر روی سیستم های فنی داخلی و یک برنامه 18 ماهه برای محققان هوش مصنوعی ادامه می دهد. این شرکت گفت که در مورد سایر اقامتگاه ها به روزرسانی نشده است.

https://gadgets.ndtv.com/internet/news/google-engineering-residency-programme-drop-systemic-pay-inequities-protest-participants-2469944

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *