ایلان ماسک از طرح ربات های انسان نما رونمایی کرد و فیس بوک با فروش اینستاگرام روبرو شد

ایلان ماسک ، رئیس تسلا ، از برنامه ای برای ایجاد یک ربات انسان نما رونمایی کرد که از فناوری مشابه خودروهای برقی معروف این شرکت استفاده خواهد کرد.

همچنین وظایف تکراری را انجام می دهد که ماسک ادعا می کند مردم نمی خواهند خودشان انجام دهند.

این کارآفرین اولین نمونه اولیه “تسلا بات” را در سال آینده وعده داد.

ایلان ماسک در یک رویداد آنلاین در مورد پیشرفت گروه خود در زمینه هوش مصنوعی اظهار داشت: “تسلا مطمئناً مهمترین شرکت رباتیک در جهان است ، زیرا اتومبیل ها ربات های نیمه هوشیار روی چرخ هستند و یک رایانه روی آن مخصوص رانندگی خودکار است.” به

وی افزود: “منطقی است که به این شکل یک شکل انسان نما داده شود.”

از طریق سوراخ کلید: زندگی در این خانه پیش ساخته مانند ایلان ماسک ، رئیس تسلا چگونه است
خلبان اتومبیل تسلا تحت بررسی اداره ترافیک آمریکا پس از تصادف با وسایل نقلیه اضطراری قرار گرفت
هدف از ارائه ، که بر توسعه فناوری های رانندگی خودران متمرکز بود ، جذب مهندسین جدید بود.

تسلا در حال حاضر به دلیل فناوری خلبان خودکار و رانندگی کامل خود (FSD) تحت تحقیقات است. این خودروساز متهم می شود که رانندگان را گمراه کرده و تصور می کنند وسایل نقلیه می توانند خودشان رانندگی کنند.

ایلان ماسک به شوخی گفت ربات تسلا “دوستانه” خواهد بود و شما می توانید “با دویدن سریعتر از آن از آن فرار کنید”.

او همچنین از “پیامدهای عمیق برای اقتصاد” صحبت کرد ، زیرا “اقتصاد بر اساس کار است”. او دنیایی را تصور می کند که در آن تلاش بدنی دیگر اجباری نخواهد بود بلکه “یک انتخاب” است.

SpaceX ایلان ماسک قرارداد ناسا برای مأموریت خود را در قمر مشتری مشتری اروپا بست
ماهواره های ایلان ماسک اینترنت را به یک دهکده ماهیگیری از راه دور در شیلی منتقل می کنند ، اما این مکان کاملاً ایده آل نیست
توییتر در حال بازطراحی مجدد خود است
پس از شکایت کاربران در ایجاد سردرد ، توئیتر اعلام کرد که طراحی جدید خود را دوباره طراحی می کند.

این شرکت هفته گذشته نسخه بازسازی شده وب سایت و برنامه خود را معرفی کرد و ادعا کرد که این برنامه باعث می شود دسترسی بیشتر ، کمتر شلوغ و آسان تر برای استفاده باشد.

با این حال ، به نظر می رسد برای برخی از کاربران برعکس عمل کرده است.

از جمله تغییرات معرفی فونت اصلی جدید توییتر به نام Chirp بود.

همچنین رنگهای خود را با “کنتراست بالا و آبی بسیار کمتر – تغییر ایجاد کرد تا توجه را به عکسها و فیلمهایی که ایجاد و به اشتراک می گذارید جلب کند”.

توییتر: تأیید هویت رسانه های اجتماعی جلوی سوء استفاده نژادپرستانه انگلیس در یورو 2020 را نمی گرفت
فن آوری این هفته: فیس بوک و توییتر جریمه شدند ، کلید کسیا ، مقیاس تخریب لغزش اینستاگرام
و این تغییر به ویژه است که بسیاری از افراد را دچار تردید کرده است زیرا کنتراست بالا باعث ایجاد سردرد و مشکلات شده است ، به ویژه برای افرادی که نیازهای دسترسی دارند.

در حال حاضر توییتر می گوید برخی از تغییرات کنتراست جدید را برای طراحی “در چشم” آسان تر می کند زیرا این شرکت شکایات کاربران را مبنی بر اینکه “ظاهر جدید برای افرادی که دارای حساسیت های حسی هستند ناراحت کننده است” ، تشخیص داده است.

این شرکت همچنین افزود که مشکلات مربوط به فونت Chirp را برای کاربران ویندوز شناسایی کرده است و “به طور فعال بر روی رفع مشکل کار می کند”.

برخی پیشنهاد کرده اند که بستر رسانه های اجتماعی به کاربران این امکان را می دهد تا طراحی سایت مناسب خود را انتخاب کنند زیرا هیچ راه حلی مناسب برای کسانی که نیازهای دسترسی دارند وجود ندارد.

https://www.euronews.com/next/2021/08/22/tech-this-week-elon-musk-unveils-humanoid-robot-plans-and-facebook-faces-calls-to-sell-ins

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *